Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

FAQ

OBS: FAQ-sektionen kan være uddateret. Vi arbejder på at få den opdateret hurtigst muligt. Hvis der er spørgsmål der er kritiske så skriv venligst til kontakt@nicetapet.dk

 

(Ofte stillede spørgsmål)

Spørgsmål: Hvilket fragtfirma bruger i til at levere tapeterne med?
Svar: Vi bruger både GLS og Postdanmark

Spørgsmål: Hvor lang tid går der, før jeg modtager mine varer?
Svar: Er varen på lager, vil der gå 1-2 hverdage, men er varen udsolgt eller i restordre, vil vi kontakte dig og oplyse den nye leveringstid.

Spørgsmål: Hvad skal jeg gøre hvis jeg ønsker at returnere en rulle tapet, som jeg har fået i overskud?
Svar: Du skal bare ringe til os eller sende en mail, og så finder vi selvfølgelig ud af det. Pengene for tapetrullen, overfører vi til din konto, når vi får dit kontonummer.

Spørgsmål: Hvordan beregner jeg, hvor mange ruller tapet, jeg skal bruge til min væg?
Svar: Ved hver tapet er der en beregner, hvor du indtaster højden og bredden på din væg i centimeter, og så udregner den hvor mange ruller tapet du skal bruge.

Spørgsmål: Hvordan finder jeg ud af, hvilken slags tapetklister jeg skal bruge, til den tapet jeg er har købt?
Svar: Der skulle gerne stå ved hver tapet, hvilken slags tapetklister du skal bruge. Hvis det ikke står der, er du velkommen til at ringe til os og høre ad. Når det er almindeligt papirtapet, skal man bruge almindeligt tapetklister. Hvis tapeten er en smart paper tapet, nonwoven eller Vlies tapet, har vi en nonwoven klister, som man kan bruge eller man kan bruge vævlim. Men der er faktisk ikk enoget i vejen for, at bruge en almindelig tapetklister, også til smart paper, nonwoven og Vlies tapeter.

Spørgsmål: Kan man ikke handle og betale med bankoverførsel, hvis man ikke har dankort eller andet betalingskort?
Svar: Vi har faktisk en mulighed for, at man kan dele sin betaling op i mindre bidder. Hvis du vælger Viabill under betalingen, så kommer du ind på deres side og kan dér, vælge hvor mange måneder du vil betale over.
Vil du derimod bare gerne overføre fra din konto til vores, kan det også lade sig gøre. Vælg EAN fakturabetaling og skriv i kommentarfeltet, at du ønsker at overføre til vores konto. Når vi kan se pengene på vores konto, afsender vi tapeten eller fototapeten, til dig.

Spørgsmål: Hvad betyder mønsterpas, og hvordan skal det forståes?
Svar: Mønsterpas, fortæller hvor meget tapetbanerne skal forskydes, for at mønsteret kommer til at passe sammen. Er der mønster på tapeten, som bliver skåret over i siden af tapetbanen, går den igen på den næste bane, og du skal derfor løfte den næste bane op, så mønsteret passer. Det du løfter tapetbanen op, vil derfor gå til spilde, og du kan måske kun få 3 baner ud af en hel rulle tapet.